Activitats
-
No t’hi CAPfiquis!
| Dinàmica | 2h | Truc | Aquesta dinàmica està pensada per fer amb un grup de Trucs de 2n any cap a finals del 2n trimestre. Busca generar un espai on parlar i compartir la situació personal de cada una d’elles davant la possibilitat que s’els plantejarà en breus de fer de caps i akeles.
-
Pluja de mandonguidees (SP)
| Dinàmica | 2h 45min | Consell | Aquesta dinàmica de Sensibilització i Pluja d’idees (SP) està pensada facilitar que els equips de caps es plantegin a principi de curs les principals línies de treball i motivacions a desenvolupar durant l’any; tant en l’àmbit personal, com a nivell de la seva unitat, i del consell o agrupament sencer.
-
Vista de gènere a les unitats
| Dinàmica | 1h 30min | Truc, Consell | L’activitat busca explorar i conscienciar de quines maneres les problemàtiques de gènere es manifesten a les diferents unitats / grups d’edat d’un agrupament.
-
Esquelet de Projecte Personal
| Dinàmica | 5h | Truc, Consell | Dinàmica d’autolideratge per a agafar perspectiva d’on vens i cap a on vols anar, pensar en què i com t’agradaria construir o realitzar el teu propòsit, pensar sobre de quins recursos disposes i quins no pots aconseguir, i plasmar-ho en un projecte; amb les seves fases i els seus terminis.
-
Observant la unitat
| Dinàmica | 3h | Truc, Consell | Facilitar-vos l’observació del vostre grup, de la vostra branca i les personetes que en formen part per, a partir d’aquesta, revisitar o renovar els objectius que us proposeu com a equip per donar resposta a les necessitats o potencialitats de la unitat.
-
Taller de relacions sexo-afectives
| Dinàmica | 2h | PiC, Truc, Consell | Taller pensat per fer instrospecció, reflexionar i debatre sobre les relacions de caire sexo-afectiu: quins referents n’hem tingut i com ens imaginem que podem o podriem viure-les.
-
Més que siluetes (auto-concepte/estima)
| Dinàmica, Taller | 1h | CiF, LliD, RiNG, PiC, Truc, Consell | Facilitem el reconeixement de les pròpies capacitats i el de les dels altres com a “bon combustible” per a l’autoestima, autoconeixença i cohesió dins el grup.