Activitats

  • No t’hi CAPfiquis!

    No t’hi CAPfiquis!


    | Dinàmica | 2h | Truc |

    Aquesta dinàmica està pensada per fer amb un grup de Trucs de 2n any cap a finals del 2n trimestre. Busca generar un espai on parlar i compartir la situació personal de cada una d’elles davant la possibilitat que s’els plantejarà en breus de fer de caps i akeles.

    Llegir »

  • Bingo de coneixença

    Bingo de coneixença


    | Joc, Dinàmica | 30min | RiNG, PiC, Truc, Consell |

    Activitat de coneixença per grups nous (i no tant nous) a partir d’un bingo d’anècdotes i trets distintius.

    Llegir »

  • Pluja de mandonguidees (SP)

    Pluja de mandonguidees (SP)


    | Dinàmica | 2h 45min | Consell |

    Aquesta dinàmica de Sensibilització i Pluja d’idees (SP) està pensada facilitar que els equips de caps es plantegin a principi de curs les principals línies de treball i motivacions a desenvolupar durant l’any; tant en l’àmbit personal, com a nivell de la seva unitat, i del consell o agrupament sencer.

    Llegir »

  • Vista de gènere a les unitats

    Vista de gènere a les unitats


    | Dinàmica | 1h 30min | Truc, Consell |

    L’activitat busca explorar i conscienciar de quines maneres les problemàtiques de gènere es manifesten a les diferents unitats / grups d’edat d’un agrupament.

    Llegir »

  • Conèixer diferents realitats socials

    Conèixer diferents realitats socials


    | Dinàmica | 1h 30min | PiC, Truc |

    L’objectiu de l’activitat és que els joves de la unitat coneguin diferents realitats, amb les quals es troben alguns dels seus conciutadants, referents a situacions d’irregularitat legal, habitatge, treball i educació i la dificultat que comporta sortir d’una situació de risc d’exclusió social.

    Llegir »

  • Esquelet de Projecte Personal

    Esquelet de Projecte Personal


    | Dinàmica | 5h | Truc, Consell |

    Dinàmica d’autolideratge per a agafar perspectiva d’on vens i cap a on vols anar, pensar en què i com t’agradaria construir o realitzar el teu propòsit, pensar sobre de quins recursos disposes i quins no pots aconseguir, i plasmar-­ho en un projecte; amb les seves fases i els seus terminis.

    Llegir »

  • Observant la unitat

    Observant la unitat


    | Dinàmica | 3h | Truc, Consell |

    Facilitar-vos l’observació del vostre grup, de la vostra branca i les personetes que en formen part per, a partir d’aquesta, revisitar o renovar els objectius que us proposeu com a equip per donar resposta a les necessitats o potencialitats de la unitat.

    Llegir »

  • Taller de relacions sexo-afectives

    Taller de relacions sexo-afectives


    | Dinàmica | 2h | PiC, Truc, Consell |

    Taller pensat per fer instrospecció, reflexionar i debatre sobre les relacions de caire sexo-afectiu: quins referents n’hem tingut i com ens imaginem que podem o podriem viure-les.

    Llegir »

  • Més que siluetes (auto-concepte/estima)

    Més que siluetes (auto-concepte/estima)


    | Dinàmica, Taller | 1h | CiF, LliD, RiNG, PiC, Truc, Consell |

    Facilitem el reconeixement de les pròpies capacitats i el de les dels altres com a “bon combustible” per a l’autoestima, autoconeixença i cohesió dins el grup.

    Llegir »

  • Mètodes creatius per preparar campaments

    Mètodes creatius per preparar campaments


    | Dinàmica | 2h | PiC, Truc, Consell |

    Us heu trobat mai que a la vostra branca li manquen idees? O que les que tenen sempre son les mateixes i vosaltres sabeu que son capaços de molt més?

    Llegir »

  • Bàsquet amb deixalles

    Bàsquet amb deixalles


    | Joc, Dinàmica, Taller | 2h | CiF, LliD, RiNG, PiC, Truc |

    Es tracta de recollir deixalles netes durant alguns caus per tal d’usar-les en diferents jocs i proves per fomentar el reciclatge, la consciència medioambiental, el projecte, i la creativitat de les joves.

    Llegir »

  • Qui ha robat la caixa forta?

    Qui ha robat la caixa forta?


    | Joc, Dinàmica | 1h | LliD, RiNG |

    S’ha produït un robatori al barri, aquesta nit, algú ha entrat a casa de l’Alcaldessa i li han robat la caixa forta. Ella ha dit que qui trobi el lladre i la caixa serà molt ben recompensat. Només ella sap què hi havia dins. Descobrireu el culpable?

    Llegir »

Scroll to Top